#1

 

سلام

لیست کتاب ها توی این صفحه >>> مجموعه کتاب ها <<< آماده شده . ( البته چون بعضی ها اسم نویسنده را ننوشته بودند ، دیگه مجبور شدم همین طور پشت سر هم کتاب ها را لیست کنم. بعدا سعی می کنم بر اساس نویسنده مرتبشون کنم ) لطفا یه نگاهی به اسم کتاب ها بندازین ، اگه اشتباه تایپی دارن بگین تا درستش کنم .


دعوتنامه عضویت برای بچه هایی که ایمیلشون را داشتم ارسال شده ! ( اما نصف بچه  ها هنوز ایمیلشون را چک نکردن ! )


بهتره قبل از هر جلسه موضوع بحث توی وبلاگ مشخص بشه ( فقط مشخص بشه ! ) ...


این هم دو تا آهنگ :  

 

رنگ بوسه ( برای بهنام ) 

Ten Black Roses

نظرات 2 + ارسال نظر
ثمین 17 اردیبهشت 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

تنفس صبح را درستش کنید لطفاً

mer30 . EslaH SHod

ali 12 خرداد 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد